В цьому розділі ми розміщуємо інфографічні матеріали: результати досліджень, огляд ринку та інша інформація у графічному форматі. Такий формат більш наочний та краще сприймається, тому часто використовується ЗМІ в різноманітних публікаціях.
Інфографіка
Органічне сільське господарство: ключові показники та країни-лідери
Органічне сільське господарство: ключові показники та країни-лідери – дані з щорічного довідника в галузі органічного сільського господарства, що містить інформацію з усього світу “Світ органічного сільського господарства 2021” станом на 31.12.2019.
Довідник видається під керівництвом Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, м.Фрік, Швейцарія).
Переклад інфографіки підготовлено в рамках швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”, що фінансується Швейцарією та впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.
Повна версія публікації (англ) доступна за посиланням.
Європа і Європейський Союз: ключові показники органічного виробництва
Ключові показники органічного виробництва в Європі та Європейському Союзі – дані з щорічного довідника в галузі органічного сільського господарства, що містить інформацію з усього світу “Світ органічного сільського господарства 2021” станом на 31.12.2019.
Довідник видається під керівництвом Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, м.Фрік, Швейцарія).
Переклад інфографіки підготовлено в рамках швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”, що фінансується Швейцарією та впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.
Повна версія публікації (англ) доступна за посиланням.
Ставлення споживачів до органічної продукції
Протягом серпня-вересня 2020 року в Україні та ЄС було проведено дослідження, в яких, серед іншого, виявлено обізнаність та ставлення споживачів до органічної продукції.
Ми вирішили порівняти ставлення українських споживачів та споживачів з ЄС до органічних продуктів в одній інфографіці.
Дослідження в ЄС проведено компанією Kantar на замовлення Європейської Комісії «Спеціальний Євробарометр 504» (Wave EB93.2) (ви вже раніше робили огляд цього дослідження).
Дослідження в Україні проведено MZhub для об’єднання «Органічна ініціатива» за фінансової підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.
Органічна карта України 2019
Дані оперативного моніторингу, представлені на органічній карті України 2019, були зібрані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від органів іноземної сертифікації, які сертифікували органічне виробництво та обіг органічних продуктів в Україні за 2019 рік.
Дану карту було розроблено за підтримки Швейцарії Інформаційним центром «Зелене досьє» (OrganicInfo.ua), органом сертифікації «Органік стандарт», громадською спілкою «Органічна Україна» в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG
(Швейцарія).
Інфографіку щодо моніторингу органічних земель за попередні роки можна знайти у відповідному розділі на нашому сайті.