Підтримати

Нові органічні продукти та бренди 2021 року

Поділитися новиною

Цього року органічний ринок поповнився майже на сотню товарних позицій, значна кількість з них вперше представлена на українському ринку, а деякі продукти унікальні не тільки для України.

Почнемо з огляду асортименту органічних виробників, які вже зарекомендували себе на ринку.

Напевно, найбільше розширив асортимент цього року ТОВ «Дунайський Аграрій», який представив українському ринку м’ясо органічної курятини, величезний асортимент сушених овочів та фруктів, і беззаперечна новинка – це вакуумована кукурудза, яка вже доступна в торговельних мережах.  Цього року «Дунайський аграрій» отримав сертифікацію на «ДунаФріпси» – висушені методом сублімаційної сушки фрукти. Сьогодні на ринку представлено чотири смаки: кавун, диня «Амарілло», диня «Пьель де Сапо» та слива.

Торік на ринку вперше з’явилась консервована продукція від  компанії «Стодола». Цього року до асортименту компанії додались хрін, сливове варення, томатний сік із червоних та жовтих помідорів, плодово-ягідний морс та фруктово-ягідний компот.

Раніше на ринку вже були суміші для випічки мафінів, нині ТМ «Ахімса» (ТОВ «Двіпа») пропонує ще й суміші для випічки з ягідними смаками – малиною, суницею та чорницею.

Два органічні молочні бренди «Старий Порицьк» та «Органік Мілк» також розширили асортимент своєї продукції. Обидві компанії запропонували йогурти з наповнювачами. Раніше були тільки питні, зараз же пропонуються двокомпонентні йогурти, що складаються з чистого йогурту та наповнювачів (малина, суниці, чорниця), а споживач сам приймає рішення щодо їх змішування.

Також «Старий Порицьк» під кінець року представив новий, але традиційний для України, продукт – сирники. А «Органік Мілк» випустив ультрапастеризоване молоко, що дозволяє збільшити термін його зберігання.

Цього року завершилась сертифікація ягідної пастили від ТМ «BERRYЇж». В асортименті пастила з органічної червоної та жовтої малини, в тому числі з цукром і медом.

Вперше на ринку з’явились органічні яблучні чіпси – ФГ «Гадз» розширили свою діяльність, додавши цього року продукти переробки.

Також нові продукти з’явились в асортименті компаній ТОВ «Органік Оригінал» (бананове борошно та чорна сочевиця), ТОВ «Примфуд» (батончики з сухофруктів, сливова паста та сушені фрукти/овочі) та ТОВ «Ла Фаріна», що є єдиним виробником органічних хлібобулочних виробів в Україні (хліб з льоном та спельтовий).

Серед нових брендів на органічному ринку варто відмітити наступні.

Вперше на ринку з’явилось дитяче харчування українського виробництва. Компанія ТОВ «ВІТМАРК-Україна» (ТМ «Чудо-Чадо») представила «Пюре органічне яблучно-бананове» і «Пюре органічне з яблук та чорної смородини» та вже планує подальше розширення асортименту. Продукція виготовляється на потужностях Одеського консервного заводу дитячого харчування (ОКЗДХ).

Свою діяльність розширила ТОВ «Терра», під новим брендом «Bi food» випущено лінійку продуктів швидкого приготування: каші, кус-кус та крем-супи.

Цього року сертифіковано продукцію виробничого підприємства «Технології здоров’я» (ТМ «Honey energy»). Медовий амарант (натуральний квітковий мед та борошно із зародків амаранту ) – унікальний продукт, що був презентований на міжнародній виставці органічних та натуральних харчових продуктів «Organic & Natural» в Дубай.

Започатковано новий бренд «GoBio», що вже пропонує широкий асортимент органічних снеків (палички, кульки та різноманітні хлібці) та круп. А також створена у 2021 році компанія ТОВ «Жива ЛТД» вперше в Україні пропонує сертифіковане смажене насіння соняшнику, яке загалом є популярним в Україні продуктом.

Після незначної перерви цього року сертифіковано каву – одразу  трьох постачальників, але наразі органічна кава ще недоступна для продажу кінцевим споживачам.

Очікуємо нових прем’єр у 2022 році!

Матеріал підготовлено OrganicInfo.ua в партнерстві з «Органік Стандарт».

Поділитися новиною