Підтримати

Інформаційний дайджест за квітень – травень 2020

Поділитися новиною

Важливі події місяця, що минув

02-04.04.2020  – Міжнародний конгрес «Органічна Україна 2020»

Органічне виробництво є важливим напрямком для розвитку сільського господарства України та світу, тому і обговорення було жвавим, критичним і дуже актуальним. До обговорення приєдналися:
– 62 спікера з України, Швейцарії, Німеччини;
– більше 500 відвідувачів з 8 країн – Україна, Швейцарія, Німеччина, Нідерланди, Білорусь, Молдова, Казахстан, Узбекистан.

07.04.2020Органічні виробники об’єднуються для збільшення продажів

Ситуація, що склалась в країні, а також різні флешмоби спонукали органічних виробників не тільки до відкриття власних інтернет магазинів, але й до об’єднання. 

21.04.2020 – Covid-19 та органічне виробництво

Рівно два місця тому ми аналізували та прогнозували майбутнє органічного виробництва за результатами найбільшої міжнародної виставки органічних продуктів BIOFACH-2020, де були презентовані останні дослідження щодо розвитку світового ринку, вподобань споживачів тощо. Наразі можна чути багато закликів щодо переосмислення взагалі підходів до виробництва харчових продуктів, особливо продуктів тваринництва. Все частіше йдеться про перехід на агроекологічні моделі агровиробництва, в тому числі й про органічне землеробство.

24.04.2020 – Методичні рекомендації щодо застосування законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції

Рекомендації розроблені для органічних виробників, переробників, імпортерів, трейдерів, органів сертифікації, дистриб’юторів, торговельних мереж та спеціалізованих закладів роздрібної торгівлі, інших зацікавлених сторін, які вже здійснюють або планують здійснювати виробництво, обіг та маркування органічної продукції на території та за законодавством України.

Анонси подій

11-14.08.2020Спеціалізована виставка «ORGANIC-2020»

З 11 по 14 серпня 2020 року в Києві проходитиме 32-а Міжнародна агропромислова виставка «Агро-2020», яка є найбільшою в Україні та Східній Європі.

Самоосвіта на період карантину

Промо-кампанія в органічному секторі під час кризи

Запрошуємо подивитись запис ефіру Марії Махновець, консультантки у сфері торгівлі органічними продуктами. Протягом ефіру експерти відповідали на запитання щодо запуску промо-кампаній: з чого почати, як проаналізувати потреби та як шукати свого споживача, які канали комунікації можна застосовувати в період кризи.

Рекомендації по збуту органічної продукції

Запрошуємо подивитись відео-лекцію Тамари Смульської, комерційної директорки компанії «Біо-Фарм Агротрейд» (один із найбільших імпортерів та дистриб’ютерів органічної продукції в Україні).

У лекції пані Тамара детально розповідає про канали збуту органічної продукції та її особливості, про досвід роботи в Україні з виробниками та споживачами на прикладі магазину органічної продукції Biologic.tv, а також про досвід роботи з ключовими торговельними мережами.

Зміна клімату та сільське господарство

Все, що ви хотіли знати про погоду, клімат, вплив сільського господарства на клімат та навпаки, про те, чому аграріям варто адаптуватись до змін та як зміниться клімат в Україні – все в одній публікації доступною мовою “Зміна клімату та сільське господарство в Україні: що варто знати фермерам?”.

Ми обираємо для щомісячного дайджесту найбільш значущі новини, а на нашому сайті, на сторінці фейсбук, у телеграм-каналі та в твіттері ви можете знайти ще більше цікавої інформації.

Обирайте найбільш зручний для вас формат!

Поділитись своєю інформацію ви також можете, використовуючи будь-який зручний канал зв’язку або електронну пошту.

#OrganicInfo #OrganicinUkraine

Завантажити повну версію дайджесту.

(с) OrganicInfo.ua

Поділитися новиною