Підтримати

Завоювати поличку: що заважає збуту органічної переробленої продукції в Україні

Поділитися новиною

«Дуже хотілося б, аби у виробників була мотивація збільшувати свою присутність у органічному кошику українського споживача», – говорить Березовська. Її слова підтримує провідний фахівець з сертифікації «Органік Стандарт» Олена Мандзюк, за даними  якої частка продажів органічної продукції за 2018 рік в Україні склала близько 500 мільйонів гривень.  Найбільше українці купують органічного молочної продукції, морозива, висівок, круп (зокрема вівсяні пластівці, борошно та цукор),  безалкогольних напоїв, а от органічних хлібобулочних продуктів, яєць, спецій  громадяни купують порівняно менше. «На бажання купувати органічні продукти все ще впливає їх вартість, оригінальність (відмінність від традиційних продуктів) та смакові властивості. Крім того, виробникам варто працювати над доступністю, тобто поширенням органіки не тільки у містах-мільйонниках, а й  на решті територій. Чим ближче органіка буде до споживача, тим швидше зростатимуть її продажі», – підсумувала вона.

Повна версія статті за посиланням.

Поділитися новиною