Підтримати

Український павільйон на виставці «БіоФах-2015»: високий рівень зацікавленості, міжнародне співробітництво

Поділитися новиною

Український павільйон на виставці «БіоФах» привернув увагу багатьох відвідувачів та учасників цієї найбільшої світової органічної торговельної виставки.

(м. Фрік, Швейцарія та м. Київ, Україна. 16 лютого 2015 р.)
Участь у «БіоФах-2015» надала Україні можливості представити органічний сектор, що динамічно розвивається в країні, та отримати нові бізнес-пропозиції.
Перший досвід участі павільйону України в виставці «БіоФах» (в 2014 р.) був дуже успішним. Цього року 9 українських компаній також представили свої продукти та послуги на цій найбільшій міжнародній виставці. Надихнувшись бізнес-результатами попередньої виставки «БіоФах», деякі з компаній-учасниць, такі як Агрофірма «Поле», Галекс-Агро, Рівнехолод, Каспер та Фірма Діамант, представили своїм міжнародним колегам та споживачам розширений асортимент продукції.

«Зустрічі з існуючими та потенційними партнерами на виставці «БіоФах» підсилює подальшу співпрацю. Я би радив брати участь у виставці 2-3 роки поспіль, аби побачити дійсно важливі результати. Ми відвідуємо виставку «Біофах» з 2008 р., і є експонентами з 2009 р., і я вважаю цього року український павільйон вражаючим», – сказав Олександр Ющенко, генеральний директор органічного виробника «Галекс-Агро».
«БіоФах» приносить практичні результати. Після участі в «БіоФах-2014» ми розширили наші продажі на нових ринках, у тому числі в Малайзії, Австралії та Італії, та посилили нашу співпрацю в країнах ЄС, зокрема, з Польщею та Чеською Республікою», – додав Дмитро Соломаха, менеджер з продажів Агрофірми «Поле».
Учасники, які вперше брали участь у виставці, також професійно та привабливо представили світовій аудиторії свої добре відомі в Україні продукти. Родючі чорноземи України створюють ідеальні умови для органічного сільського господарства, і цей сектор наразі має сильну позитивну динаміку. Це забезпечує збільшення асортименту продукції та розширення можливостей для її експорту та популяризації за кордоном.
«Якщо у вас є нова технологія або унікальний формат продукту, як у нас, без сумніву беріть участь в наступній виставці «БіоФах». В 2015 р. ми представили нашу продукцію на інноваційному стенді виставки й зацікавленість відвідувачів та інших виробників органічної продукції була величезною. Це дійсно надихає працювати далі!; – зазначила Ірина Лукашук, менеджер з продажів LiQberry TM.
Вісім українських компаній, що цього року представляли Україну на виставці «БіоФах», пропонували широкий асортимент органічних продуктів, зокрема, зернові, олійні, бобові культури, олію та насіння соняшника, дикорослі та культивовані ягоди. Цей набір продуктів створює відмінні передумови для подальшого зростання органічного виробництва в Україні. Крім того, в павільйоні України було представлено сертифікаційні послуги першого українського та єдиного міжнародно акредитованого сертифікаційного органу «Органік Стандарт».
Цього року гості павільйону України також мали можливість скуштувати національні страви української кухні, приготовані з 100% органічних інгредієнтів.
«Одним з найкращих способів зрозуміти культуру іншої країни є спробувати страви її традиційної кухні. Цього року на виставці «БіоФах» ми мали чудову нагоду організувати наш власний український органічний кейтеринг та запропонувати для смакування щонайменше 300 гостям смачний борщ, вареники, сало, солоні огірочки, березовий сік, ягідні та фруктові напої. Ми раді, що цей фуршет мав великий успіх, а відгуки, які ми отримали, показують, що подія також сприяла створенню більш глибокого розуміння України, підвищенню прозорості українського сектору органічного виробництва та партнерства,» – підкреслив Сергій Галашевський, директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт».
Українські компанії-експоненти павільйону України на «БіоФах-2015»:
    • Компанія «Агролідер», Хмельницька обл. (www.fruit-world.net )
Організацію павільйону України підтримали українські компанії-експоненти виставки та два міжнародні проекти:
    • Швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні» (2012-2016) , що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації (SECO);
Координація павільйону України здійснювалася консорціумом, що складався з ключових учасників органічного ринку України: консультаційного органу «КьюС»МБО «Інформаційний центр «Зелене досьє»сертифікаційного органу «Органік стандарт».

Детальніша інформація: реліз, фото, контакти тощо за посиланням.

Поділитися новиною