Підтримати

Тренди світового ринку органічних соків

Поділитися новиною

Під час запровадження карантинних заходів у відповідь на пандемію Covid-19 продаж фруктових соків зріс. При цьому більшість компаній в цей період концентрують увагу на виробництві апельсинового та яблучного соків.

 На ринку соків загалом спостерігаються наступні тенденції:

  • Зниження рівня цукру: серед споживачів, які слідкують за своїм здоров’ям, існує стурбованість високим вмістом цукру в соках.
  • Нові смаки та старі смаки по-новому: хоча яблуко залишається найпопулярнішим смаком соку після апельсина у багатьох країнах, молодші споживачі все частіше обирають цікавіші та екзотичні смаки, включаючи селеру, огірок, буряк тощо. 
  • Поширення соків холодного віджиму: фруктові соки холодного віджиму набувають все більшої популярності серед споживачів через сприйняття покупцями їх як більш корисними при використанні такого виробничого процесу. 
  • 0% відходів: відповідаючи на тренд занепокоєння споживачів негативним впливом на довкілля, виробники мають зменшувати свою залежність від пластикової упаковки. 

Найбільший обсяг ринку в США, де в 2019 році обсяг роздрібного продажу органічних соків складав 1054,3 млн дол. США (з них 815 – 100% сік, 176 – нектар, 64 – соковий напій). В цілому, продажі органічних соків по всьому світу зростають, при цьому в Північній Америці це зростання є помірним (і в США, і в Канаді на 4% щорічно протягом останніх 4 років). Найбільш перспективними з точки зору зростання ринку є Швеція (20%), Франція та Італія (по 10%).  Серед країн з меншим розміром ринку перспективними є Фінляндія (22% зростання). Польща та Ізраїль зростають щорічно на рівні 10% та 15% відповідно, однак обсяги ринку цих країн ще не великі – 14 та 6  млн дол США відповідно.

Читайте більше в аналітичному огляді Офісу з просування експорту України.

Поділитися новиною