Підтримати

В Україні запустили виробництво органічних снеків

Поділитися новиною
Рисові, пшоняні, кукурудзяні, горохові та мультизлакові кульки та палички; рисові, гречані та кукурудзяні хлібці – це далеко не повний асортимент продукції новоствореної компанії GOBIO.

Хлібці виготовляються методом екструзії, цей процес схожий до виробництва попкорну. Спочатку зерна замочують, потім поміщають в екструдер (спеціальне устаткування), де вони вибухають зсередини, а високий тиск обладнання їх здавлює та пресує, після чого отримуємо готові хлібці.

Такі хлібці вважаються найбільш дієтичними та можуть замінити хліб у вашому раціоні. Важливим є саме процес їх виробництва, адже при виробництві хлібців не додаються зайві інгредієнти, тут є тільки органічна сировина та вода, іноді додається морська сіль. Головне – при такому методі виробництва зберігаються всі вітаміни та клітковина, необхідна для доброго травлення, а також швидше відбувається насичення організму, то ж в сумі ви з’їсте менше калорій.

Окрім хлібців компанія GOBIO почала виробництво кульок та паличок. Кукурудзяними паличками українських споживачів вже не здивуєш. Але GOBIO може здивувати різноманітними смаками та кульками. Процес виробництва кульок не відрізняється від паличок, однак така форма частіше використовується для сухих сніданків.

Варто також відзначити, що компанія зробила снеки із таких безглютенови продуктів, як пшоно та горох. А в розробці знаходиться ще велика кількість рецептів, у тому числі й для дітей.

«Я давно вже бачив, що попит на такі продукти в Україні зростає, та мав мрію налагодити власне виробництво органічних снеків, – говорить співвласник та ідейний натхненник компанії GOBIO Олексій Соломко. – Я радий, що нарешті вдалось реалізувати мрію! Ідею дуже добре сприйняли виробники. Вони навіть надсилали свою продукцію на етапі розробки рецептур та тестування. Сподіваюсь, продукція прийдеться до душі українським споживачам».

GOBIO ставить перед собою дві ключові задачі: виробляти широкий асортимент органічної продукції, використовуючи інновації, та розвивати  виробництво  безглютенових продуктів.

Компанія вже почала перемовини з мережами щодо реалізації, а також паралельно буде просувати експорт органічних снеків.

Ексклюзивно для OrganicInfo.ua

Катерина Шор

Поділитися новиною