Підтримати

Органічний ритейл, як умова збереження планети

Поділитися новиною

З входженням до капіталістичної епохи сфера торгівлі значно збільшила продукування відходів. Наразі тема екологічності лунає у різних сферах. Значну відповідальність за забруднення середовища масою відходів несе і ритейл.

Про те, що сфера торгівлі робить і може зробити задля збереження планети, а також щодо ключових питань у сфері виробництва та обігу органічної продукції, які ми постійно чуємо.

Журнал AllRetail.ua підготував інтерв’ю з Катериною Шор, юристкою, менеджеркою проєктів екологічної організації «Інформаційний центр «Зелене досьє», координаторкою інформаційного порталу про органічне виробництво OrganicInfo.ua.

В статті ви також знайдете відповіді на питання:
  • Зі збільшенням попиту на органічну продукцію – зростає і її пропозиція. в свою чергу, деякі виробники також можуть спекулювати маркуванням «eco» чи «organic» на своїх товарах. Наскільки тенденція недобросовісного маркування товарів поширена серед вітчизняних виробників? І яка ситуація з цим в країнах західної Європи?
  • Чи передбачене в нашій країні законодавство, що карає виробників за використання написів «органічний», «екологічний» тощо, коли продукція не відповідає цьому маркуванню?
  • Які органи чи організації в нашій країні регулюють дотримання та відповідність стандартів органічного виробництва?
  • Якщо говорити про food-сектор – яким сьогодні має бути продукт та якою є специфіка виробництва його, щоб він отримав органічний сертифікат?
  • В яких товарних категоріях українські виробники органічної продукції сьогодні досягли найбільше успіхів?
  • Який сьогодні рівень наповнення органічних товарів в українських мережевих магазинах в порівнянні Європою? Чи існує якась порівняльна база (статистика), щоб зрозуміти глибину відставання нашої країни від тієї ж Польщі (чи інших країн) за рівнем розвитку ринку органіки?
  • В яких регіонах України сьогодні найбільше виробляють та споживають органічної продукції?
  • В магазинах яких ритейлерів сьогодні продається найбільше органічної продукції?
  • Вже не перший рік в одна з найбільших продуктових мереж України просуває проєкт «Лавка традицій», що передбачає продаж різних крафтових товарів невеликих виробництв. але чи завжди крафтове – це органічне та екологічне?
  • Скільки, на вашу думку, потрібно часу, щоб виробництво та споживання органічної продукції в Україні стало не нішевим явищем? І взагалі – що для цього потрібно змінити?

Завантажити статтю можна за посиланням.


Інформаційний інтернет-портал All Retail був створений в квітні 2009 року. На сьогоднішній день – це один з найбільш популярних онлайн-ресурсів про роздрібну торгівлю в Україні та країнах Центрально-Східної Європи. 

В кінці 2011 року редакція All Retail почала випуск однойменного електронного журналу про ключові тенденції і закономірності ринку роздрібної торгівлі.

Сьогодні журнал All Retail – це щомісячне видання обсягом 50-60 смуг, яке регулярно читають керівники торговельних мереж і виробників товарів FMCG, маркетологи, аналітики, менеджери з розвитку, постачальники торгового обладнання, IT-фахівці, логісти, девелопери та ін.

Замовити повну версію журналу, аналітику ринку та іншу інформацію можна на сайті AllRetail.ua.

Поділитися новиною