Підтримати

BioFach – виставка, що продовжує вражати

Поділитися новиною

Вже за місяць, 12 лютого 2020 року, в м.Нюрнберг (Німеччина) стартує провідна світова виставка органічних продуктів, що має 30-річний досвід, зростає з кожним роком та збирає десятки тисяч відвідувачів з понад 140 країн.

Виставка, звісно, в першу чергу цікавить гравців ринку органічної продукції, адже це майданчик для презентації власної продукції, місце для переговорів про майбутні продажі. Але BioFach буде цікавим також для всіх, хто працює в сфері виробництва харчових продуктів або просто сповідує принципи здорового харчування чи сталого споживання.

BioFach – це не тільки виставка. BioFach – це також:

  • фахові дискусії про органічне виробництво;
  • обговорення  актуальних тем, пов’язаних із сільськогосподарським виробництвом, зокрема, стосовно зв’язку із зміною клімату та впливу на водні ресурси;
  • лекції, презентації та кулінарні шоу;
  • окремі дегустаційні зони: оливкове масло, вино, веганські продукти;
  • місце для презентації стартапів та пошуку свого місця на органічному ринку (включно з пошуком роботи).

Паралельно з BioFach проходить Vivaness – міжнародна виставка натуральних і органічних засобів особистої гігієни. Обидві виставки мають інноваційні павільйони, де представлені новинки. Так, наприклад, в рамках BioFach на інноваційному стенді буде представлено безліч веганських «молочних» продуктів з мигдалю та кеш’ю, бургери з капусти-кейл, коноплі та льону, свіжозаморожений чай, мигдалевий пармезан та рослинна моцарела, а також більш традиційні продукти. Продукти представлені в таких категоріях: свіжі продукти, заморожені продукти, продукти для  приготування їжі та випічки, закуски і солодощі, інші продовольчі товари і напої. Значна увага, в рамках обох виставок, приділяється також екологічній упаковці та посуду, іншим допоміжним секторам.

В 2020 році відкриваються два нові павільйони, в одному з них будуть представлені стартапи попереднього року.

Загалом до участі у виставці BioFach (включно з Vivaness) в 2020 році вже зареєстровано більше 3,5 тисяч експонентів, з яких 35 з України. Українські компанії будуть представлені на двох колективних стендах (Національний павільйон України та стенд виробників органічного плодоовочевого сектору), а також самостійними стендами.

OrganicInfo починає активну підготовку до BioFach-2020  та складає план роботи на виставці. Оскільки координатор проекту Катерина Шор акредитована від OrganicInfo як представник медіа, то ми  матимемо доступ до всіх подій виставки і будемо раді врахувати ваші побажання.

Катерина Шор, OrganicInfo

Поділитися новиною