Підтримати

Матеріали для розповсюдження

Бажаєте розказати про органік своїм друзям, колегам, дітям? Саме в цьому розділі ви знайдете відео та друковані матеріали, які допоможуть це зробити. Ми зібрали різні матеріали, які пояснюють, що таке органік простою мовою, розповідають чи демонструють переваги органічного виробництва та органічних харчових продуктів.

Фільтрувати
Тип матеріалу
  • банери
  • брошури
  • відео
  • дослідження
  • звіт
  • календарі
  • листи та роз'яснення
  • листівки та плакати
  • посібники
  • презентації
Автор
  • AgroFM
  • ATU
  • CUTIS
  • FAO
  • FiBL
  • IFOAM
  • Organic Business
  • Organic People
  • TP Organics
  • VoxUkraine
  • ГС «Полтавське товариство сільського господарства»
  • Екологічна програма ООН
  • Екотерра
  • ЄС
  • Зелене досьє
  • Іллінецький державний аграрний коледж
  • Канадський зерновий проект
  • КьюС
  • Мінагрополітики
  • Мінекономіки
  • Німецько-українська співпраця в галузі органічного землеробства
  • Органік Стандарт
  • Органічна Україна
  • Офіс з розвитку підприємництва та експорту України
  • Проєкт SAFPI
  • Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP)
  • Федерація органічного руху України
Cкасувати
Фільтрувати
Сталість та якість органічних харчових продуктів (рос)
брошури

Сталість та якість органічних харчових продуктів.
Видання підготовлено для Молдови в співпраці з FQH (Міжнародна наукова мережа з якості харчових продуктів та здоров’я, www.fqhresearch.org).
Эта брошюра была редактирована в рамках проекта «InfOrganic Moldova 2020-2022», реализованного Association Education for Development (AED) при финансовой поддержке Liechtenstein Development Service (LED) Foundation.

Інформаційний бюлетень “Органік з України” (анлг.)
брошури

Інформаційний бюлетень “Органік з України” (анлг.).
Бюлетень підготовлений в рамках проекту Ukrainian Organic Export Days 2021, який реалізується Державною Установою “Офіс з розвитку підприємництва та експорту України” спільно з асоціацією “Ягідництво України”.
Цей захід став можливим завдяки підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”, що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка реалізується компанією Chemonics International.

Вимоги до маркування органічної продукції
листівки та плакати