Підтримати

В Україні стартувала перша кампанія з просування органічних продуктів

Поділитися новиною

Кампанію щойно представили органічним сертифікованим виробникам, а напередодні відбулася презентація для медіа.

Метою кампанії є популяризація органічних сертифікованих продуктів. Ми хочемо доступно роз’яснити споживачу, що ж таке органічні продукти, які їх переваги, як їх відрізнити на поличках магазинів.

Адже згідно дослідження «Обізнаність та сприйняття органічних продуктів в Україні», що було проведено компанією MZ hub наприкінці 2020 року, 78% споживачів в Україні готові купувати органічні продукти. Але їм бракує інформації, що допоможе зробити вибір на користь органіки.

Перший етап кампанії з просування органічних продуктів стартував наприкінці травня в онлайн форматі та вже має більше 9 мільйонів переглядів. В рамках кампанії розроблено відеоролики, банери та окрему веб-сторінку, переходячи на яку споживачі можуть більше дізнатись про органічну харчову продукцію.

«На ринку уже давно звучали запити від виробників щодо підвищення поінформованості споживачів про органічні продукти. Було очевидно, що споживачам треба пояснювати, у чому різниця між органічними та іншими продуктами, де їх шукати і купувати, хто виробляє такі продукти. І ці запити були саме від виробників», – зазначила на прес-конференції Олена Корогод (Березовська), президент Громадської спілки виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна».

Для кампанії було обрано дві ключові ідеї «Органічним сертифікованим продуктам нема чого приховувати» та «Не все органічне, що ним прикидається». Саме ці дві тези відображають настрої та запити споживачів.

«У країнах ЄС, Швейцарії, США та інших до такого просування залучена держава і здебільшого кампанії проводяться за державні кошти. В ЄС, для прикладу, впізнаваність органічного логотипу, «євролисточка», складає 56% – це найбільший показник серед всіх позначок, що використовуються для харчових продуктів. ЄС йшов до цього 10 років і надалі планує вкладати кошти в його просування», – зауважила Катерина Шор, менеджер проєктів Інформаційного центру «Зелене досьє» та координатор веб-порталу OrganicInfo.ua.

В Україні кампанія відбувається завдяки «Органічній Ініціативі», яка об’єднала ключових учасників сектору та залучила до проекту партнерів, за підтримки Швейцарської Конфедерації.

«Вже цього року ми плануємо розширювати діяльність кампанії, більш активно залучати органічних виробників, лідерів думок та інші проекти, розширювати її на місця продажів органічної продукції», – зазначає Олена Дейнеко, координатор Об’єднання «Органічна ініціатива».

Завантажити пост-реліз з посиланням на всі матеріали.

Довідка:

«Органічна ініціатива» – об’єднання засноване в липні 2020 року; основна мета – зростання торгівлі українською органічною продукцією з вищою доданою вартістю на внутрішньому і зовнішньому ринках.
Заради досягнення цієї мети об’єднуються учасники органічного приватного сектору України, активісти громадських організацій, провідні консультанти та надавачі послуг для виробників органічної продукції.

Комунікаційна кампанія впроваджується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.

Комунікаційна кампанія впроваджується в партнерстві з дослідницькою агенцією MZ hub, стратегічним консультантом Cherniak Brand Consulting та креативною агенцією McCann KYIV.

Члени «Органічної ініціативи»:
  • Олена Корогод (Березовська) – президент Громадської спілки виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна»
  • Сергій Галашевський   – директор Органу сертифікації ТОВ «Органік Стандарт»
  • Олена Дейнеко – директор «Органік бізнес школи»
  • Олексій Качковський   – директор ТОВ «Наукове-виробниче об’єднання «Інститут органічного виробництва»
  • Марія Махновець – голова Громадської спілки «Український органічний кластер»
  • Олександр Приходько – Менеджер з розвитку аграрних ринків, Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)
  • Наталія Прокопчук – Координатор органічного компоненту Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України»
  •  Катерина Шор – менеджер проєктів Міжнародної благодійної організації «Інформаційний центр «Зелене досьє»; координатор веб-порталу OrganicInfo.ua
  • Наталія Чоловська – президент Львівської міської громадської організації (ЛМГО) «Екотерра»
Поділитися новиною