Підтримати

Пакування та маркування органічної продукції на експорт

Експертка з органічного експорту Марія Махновець продовжує експертні дзвінки. Наступний на тему “Пакування та маркування органічної продукції на експорт: Тренди та вимоги 2020”.

  • Чому одні товари продаються швидше за інші, та як їм в цьому допомагає пакування?
  • Які тренди у пакуванні сьогодні спостерігаються у світі?
  • Де шукати вимоги до пакування та маркування перед тим, як плануєш експорт органічної продукції?
  • Як експортувати органічну молочну продукцію з України та тримати марку?

Для відповідей на ці запитання ми запросили наших експертних гостей:

  • Ольгу Гвоздьову – керівницю відділу аналітики ДУ «Офіс з просування експорту». Стратегічна мета Офісу з просування експорту – підвищення конкурентоспроможності українського бізнесу на зовнішніх ринках шляхом: розвитку експортних компетенцій українського бізнесу; промоції українських товарів та послуг за кордоном; надання допомоги в налагодженні співробітництва та партнерства між українським та закордонним бізнесом.​
  • Сергія Маліцького – менеджера ЗЕД ТОВ “Органік Мілк”. Компанія ТОВ “Органік Мілк” має повний завершений цикл виробництва – від вирощування кормів, утримання поголів’я м’ясо-молочного стада до переробки молочної сировини та виробництва кінцевого продукту споживання. Вся сировина, яка використовується на заводі ТОВ “Органік Мілк” – це молоко, вироблене на органічних фермах компанії. Воно є сертифікованим відповідно до органічних стандартів та успішно експортується за кордон.

Модератор – Марія Махновець, консультант з міжнародної торгівлі органічною агропродукцією.

Даний захід проводиться за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

Подія на карті
Поділитися подією