31

Органік в цифрах

Етапи розвитку органічного руху в Україні

2017 - створено Громадськe спілкe «Український Органічний Кластер»

2017 - вперше Національний павільйон Укранїи на БіоФах підтримано Міністерством аграрної політики та продовольства України, а органічний сектор України представлено на рівні заступника Міністра.

2016 - розпочато два Німецько-українські проекти співробітництва «Консультування України в питаннях аграрної торгівлі - в рамках Повної та Всеохоплюючої Угоди про вільну торгівлю (ПВУВТ) між ЄС та Україною» та «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства», що впроваджуються AFC/IAK, що підтримуються Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини (BMEL).

2016 - офіційно презентовано Державний логотип України для маркування органічних продуктів.

2015 - Розвиток органічного ринку вперше став одним із пріоритетних напрмяків розвитку агропомислового сектору України - включено в Єдину комплексну стратегію розвитку сільського господарства та сільських територій на 2015-2020 роки.

Світова органічна статистика 2017

Світ органічного сільського господарства: статистика та тренди 2017
Органічне сільське господарство 2017: ключові показники та країни-лідери

Етапи розвитку органічного руху в світі

У 2014 році BioFach виповнилося 25 років. BioFach – це провідна світова виставка органічних продуктів, яка щороку проходить в м.Нюрнберг (Німеччина). Загалом виставку (12-15 лютого 2014 р.) відвідали близько 42 тис. осіб з 135 країн. У виставках «БіоФах» та «Віванесс», які традиційно проводяться разом, взяли участь 2236 експонентів, що представляють харчову та косметичну галузі з 76 країн світу. В 2014 році перший український павільйон представлений на виставці BioFach.

У 2012 році між Європейським Союзом та США було підписано договір про об’єднання зусиль, націлених на стимулювання розвитку органічного виробництва, захисту органічних стандартів та полегшення процедури імпорту/експорту органічної продукції. Згідно з регулюванням, яке вступило в силу з 1 червня 2012 року, ЄС і США визнають рівнозначними Стандарти ЄС з органічного виробництва та Національну програму НОП США. Відтак, продукція, яка була сертифікована як органічна в країнах ЄС чи в США, може бути продана з цим статусом в обох регіонах без проходження додаткової сертифікації, щоправда з деякими винятками.

2010 – з 1 липня 2010 року так званий «євролисток» (зірковий листочок на зеленому тлі, органічний логотип, затверджений в Європейському Союзістав офіційною позначкою органічних продуктів у ЄС. Автором логотипу став студент із Німеччини в результаті відкритого конкурсу, що проводився Європейською Комісією протягом майже року.

Світова органічна статистика 2016

Світ органічного сільського господарства: статистика та тренди 2016
Органічне сільське господарство 2016: ключові показники та країни-лідери