31

Новини

Полтавський регіональний семінар «Розвиток органічного ринку в Полтавській області» 29.11.2016

29 листопада 2016 року відбувся Полтавський регіональний семінар «Розвиток органічного ринку в Полтавській області», який організували швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL), спільно з Полтавською обласною державною адміністрацією та ключовими гравцями органічного ринку: спілка виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна», сертифікаційний орган «Органік стандарт», консультаційний орган «КьюС» та навчальний центр «Академія роздрібної торгівлі».

Законопроект «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» зареєстровано 24.11.2016 у Верховній Раді України під номером 5448 24.11.2016

Весняний бум в органічному секторі: Європа скуповує наші коноплі, парад регіональних органічних форумів та запобіжники від шахраїв 23.02.2016

Інтерес до української органічної продукції в Європі зашкалює: українські фермери уклали вигідні контракти на найбільшій у світі виставці органічної продукції БіоФах (Нюрнберг, Німеччина), а ПП «Граніт-Агро» примудрився навіть продати вже весь майбутній урожай органічної коноплі. «Дуже високий інтерес до нашої органічної ненаркотичної коноплі, - радіє Олег Максак з ПП «Граніт-Агро», - і ця зацікавленість далі буде зростати».

УКРАЇНА - НАДІЙНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК ОРГАННОЇ ПРОДУКЦІЇ 16.02.2016

11 українських компаній представили свою продукцію та послуги на виставці БіоФах - 2016 в м. Нюрнберг (Німеччина). Українські експоненти запропонували широкий асортимент органічної продукції, - зернові, олійні і зернобобові культури, соняшникове насіння і олію, крупи/пластівці, дикорослі/культивовані ягоди та ягідні пасти, - а також послуги сертифікації. Національний павільйон України привернув увагу тисяч відвідувачів з усього світу, адже до органічного сектору України прикута увага численних шукачів нових джерел постачання органічної продукції через стрімке зростання попиту на органічні продукти харчування в усьому світі. БіоФах – це найбільша торгівельна виставка органічної продукції в світі, цього року в ній взяли участь понад 2500 експонентів з 90 країн. 

Державний логотип для маркування органічної продукції – українське стає відомим 05.02.2016

Віднині українська органічна продукція має свій власний логотип. Невдовзі наші продукти, виробництво яких повністю відповідає вимогам Закону України про органічне виробництво та обіг органічної продукції, можна буде легко розпізнати за цими кольоровими колами на полицях магазинів, - як в Україні, так і за її межами. Графічний малюнок студентки (нині – вже випускниці) Харківської державної академії дизайну і мистецтв Поліни Макарової, після тривалого процесу офіційних затверджень та узгоджень всіма відповідними державними структурами, називається тепер - Державний логотип для органічної продукції (сировини).